Around here we hustle no matter the snow or the cold

Att bo i segrigerade områden
Är som att få en biljett till frivården
För att de ska sluta dalta, börja handskas
Så du, din familj den granskas in i minsta detalj
Så det går hål i din kroppsskyddande emalj
De ska bryta ner din hårda fasad
Och integerera dig till en svennebanan

/Erik H

Är nog för pigg denna morgon för att de skall kunna klassas som normalt. Snart bär det av till skolan, mot oändligheten och vidare. Ska bli intresant att se om mina vapendragare dyker upp i skolans dystra korridorer idag, jaja! Imorgon ska jag recensera Allyawans mixtape som släpps just imorgon, så håll ögonen öppna! Men nu ska jag nog följa normen och sätta på mig kläder.

Kommentarer
Postat av: Elisa

tack för tipset ang linserna , jag har inte fått in dem än, haha , men du e länkad nu :)

2012-03-20 @ 09:09:12
URL: http://wwww.nattstad.se/ElisaJen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0