Samma rutin varje dag, din vardag är så enkel, att stå dagdrömma sig bort klart att det hjälper

samma gamla visa, generation efter generation
målar in mig i en okontaktbar zon
för att folk inte ska veta hur jag mår
har fällt en och annan tår
för att jag börjar tro att jag är ute på fel spår
jag lärt mig om stolthet
lärt mig nåt om respekt som inte folk vet
men vad spelar det för roll?
när saker går bra, slår det om
och man hamnar åter på noll.
jag levde min verkligen min dröm
men ältar samma saker tills jag faller till sömns.

/Erik H.


kul att min mobil inte funkar, kul att jag låst mitt simkort, kul att jag inte har min pukkod. Men jaja. Snart blir det pizza trots att min aptit slagit till botten. Ikväll blir det väl att umgås med samma stjärnor som jag spenderade gårdagen med.

Kommentarer
Postat av: julia :)

fett söt du är :)

2011-04-10 @ 11:20:55
URL: http://jeexxi.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack dsm :)

2012-03-18 @ 13:28:59
URL: http://rednaldron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0