Lyssnar inte på radio och läser inte skvaller, journalisterna är kommentatorer medan vi faller

Jag är en soldat i toppklassformat, krigar för min sak
och mina citat kläcker, uppväcker och utsträcker sig över denna värld, påstår att
Allt du lärt dig i livet, vett och etikett,
wack, vi fick en resa hit - men bara en enkelbiljett
livet är livfarligt spel - rysk roulette med 6 patroner
för många politiska gråzoner, folk behöver förband
vi lever i ett såkallat gränsland
där folk inte kan skilja på rätt och fel att sälja en kroppsdel
för att få en ekonomisk fördel är något helt originellt
jag ska uttrycka mig snällt
jag har fastställt att den sista kloka människan
försvann när Bellman fanns.

/Erik H



Hänt en hel del sen jag senast uppdaterade denna blogg. Skulle jag vara tvungen att sammanfatta alla händelser skulle jag behöva sitta resten av jullovet vid detta utslitna tangentbord. Men de största händelserna kan jag dela med mig av.

Jul - Julen är något extremt tråkigt, den ända trevliga under julfirandet är snapsen och familjen. Jag hatar att ge och få paket, men trotts dessa faktorer så blev jag sjukt nöjd med mina julklappar. Blir en resa till Amsterdam i vår och så fick jag även en liten studio för mitt musikskapande. Men det roligaste under julen var nog att ge ett visst paket till en viss person.

Nyår - under det överskattade nyårsfirandet var jag i sala, sala som är känt för sin drogdistribution och silvergruva. Så kvällen hade ju alla odds i mot sig. Men med kombination av roligt folk och alkohol i oräknebara mängder av alkohol så blev kvällen tillslut riktigt rolig.
Jag har lov nästan en vecka till vilket känns obeskrivligt skönt. Tiden kommer nog till spenderas till stor del med min trogne broder Tomas, vilken stjärna. Men nu ska jag ner till farmor & farfar och äta tacos.
Snabb resumé av det jag skrev - livet leker.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0