I'll do whatever it takes When im with you I get the shakes, my body aches when I ain't, with you I have zero strength

Kan inte bli gladare än vad är idag
Känns som jag svävar, har nog trotsat jordens tyngdlag
Men jag hoppas att vi bara är på prologen
Jag är säker på att jag hittat skatten bakom regnbågen
Jag ska säga det ordagrant, kanske låter som en fjant
men jag är stolt, som en löjtnant
Erik Hedin hjärta Josefin är i lika med sant
Det känns som jag lever min dröm
Utan dig är det nästan omöjligt att falla till sömns
Du skulle bara veta hur kär jag är, Josefin Lindström
Har inte skrivit här på en mindre livstid, antar att det är tidsbrist pågrund av gymnasiet. Antar att jag kommer komma tillbaka i fullkraft efter skolavslutningen, vilket bland annat är den 27 maj, kaaatchiiing!
Har hänt rätt mycket i mitt liv, men ändå inte så mycket. Den absolut största händelsen ser ni iallafall här under
bästa

Kommentarer
Postat av: mannihedin

Gud va du är gullig min lilla skitråtta.

2011-04-26 @ 21:21:36
Postat av: mannihedin

Gud va du är gullig min lilla skitråtta.

2011-04-26 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0