Lyssnar bara på texten, får utbrott på psalmer bär mina tunga rader och få ryggskott som Palme

Untzdag.

behöver inget diazepam för att hålla mig lugn, inte heller något behov av att röka flum
växte verkligen inte upp i någon slum
men trotts dessa faktorer är jag ganska skum,
behöver inget diazepam för att hålla mig lugn, inte heller något behov av att röka flum
växte verkligen inte upp i någon slum
men trotts dessa faktorer är jag ganska så skum.
/Erik H.

Varför finns inte PBS02 med swesub att ladda ner, jag kunde inte vara argare. Jag antar att mina 3 läsare inte heller kan hjälpa mig med mitt problem, kanske borde styra fram 3 nudelpaket & 4-5 kalla och börja kolla om OC, låter som en helt okej lill-lördag. Hoppas på besök från super-korpas & söt-max också.

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

ÄLSKAR DIN BLOGG! bättre än kissies

2010-09-29 @ 12:01:51
Postat av: Frida Wästling

och jag tror det var ebba som kommenterade över..

2010-09-29 @ 15:59:22
URL: http://fridawaestling.blogg.se/
Postat av: ebba

de va inte jag :o

2010-09-29 @ 16:07:05
Postat av: Frida Wästling

hahaha fan

2010-09-29 @ 21:56:07
URL: http://fridawaestling.blogg.se/
Postat av: hannah montajuhlina

...

2010-09-29 @ 21:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0