I can't rap anymore I just murdered the alphabet.

Detta är en djuptext till min sötaste vän, Jag älskar dig Tomas.


Tomas Graungaard, jag erkänner, du är en av dom bästa bland mina vänner, du är sötast av alla jag känner
Alla borde backa för tomas när han sin muskler spänner.
Han är en sann vän man kan lita på, det borde alla förstå, denna sång är ifrån din vän Erik H.
När man är ledsen så kommer tomas en gång, det kanske är därför jag sitter och skriver denna sång, jag kommer inte klara av den dagen
då flaggan vajjar på halvstång för dig men HEJ det är långt kvar, du och jag måste vandra genom livet och finna alla gåtors svar
och vara glada för det vi har, tänka till, innan vi far. Vi är snart vuxna grabben, vi tar snart det klivet, men jag har redan funnit meningen med livet
och det är du, jag kommer stå vid din sida tills 2087, då är det förmodligen slut, och båda två har fått sitt sista sprut.
Det är dig jag vill ha vid min sida vid min dödsbädd, om jag går bort före dig, var inte rädd, det är ingen störe förlust skedd
Jag ber till gud att du träffar en vacker kvinna snart, då kommer hela kärleksmaskin sätta igång snart, och det kommer bara gå med en väldig fart
sen sitter du där med 3 barn och väldigt mycket tjat. Jag vill vara gudfar till ditt barn, men tänk också på att livet är som en väderkvarn
det går runt och runt i samma spår, och man vet aldrig riktigt hur det går, och vad man får
Men jag är glad om jag får tillbringa mitt liv vid din sida orkar inte skriva, du vet att jag älskar dig, det hoppas jag att du förstår.
Tomas Graungaard, jag erkänner, du är en av dom bästa bland mina vänner, du är sötast av alla jag känner
Alla borde backa för tomas när han sina muskler spänner.

Han är en sann vän man kan lita på, det borde alla förstå, denna sång är ifrån din vän Erik H.
När man är ledsen så kommer tomas en gång, det kanske är därför jag sitter och skriver denna sång, jag kommer inte klara av den dagen
då flaggan vajjar på halvstång för dig men HEJ det är långt kvar, du och jag måste vandra genom livet och finna alla gåtors svar
och vara glada för det vi har, tänka till, innan vi far. Vi är snart vuxna grabben, vi tar snart det klivet, men jag har redan funnit meningen med livet
och det är du, jag kommer stå vid din sida tills 2087, då är det förmodligen slut, och båda två har fått sitt sista sprut.
Det är dig jag vill ha vid min sida vid min dödsbädd, om jag går bort före dig, var inte rädd, det är ingen störe förlust skedd
Jag ber till gud att du träffar en vacker kvinna snart, då kommer hela kärleksmaskin sätta igång snart, och det kommer bara gå med en väldig fart
sen sitter du där med 3 barn och väldigt mycket tjat. Jag vill vara gudfar till ditt barn, men tänk också på att livet är som en väderkvarn
det går runt och runt i samma spår, och man vet aldrig riktigt hur det går, och vad man får
/Erik H.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRYM!

2010-09-29 @ 17:28:04
Postat av: Gabbi

Finns det kuratorer på GUC Erik? Du kanske borde överväga ett besök. Bara en tanke. Haha ;)

Postat av: Erik

vad menar du nu?

2010-09-29 @ 23:44:15
URL: http://rhymester.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Ja det är helt upp till dig hur du vill tolka det. Tänkte att det skulle kunna vara bra för dig ;) Stay healthy!

Postat av: Cornelia

älskar din blogg förstochfrämst ,

grym text , bra flyt.

kram cornelia

2010-09-30 @ 14:49:09
URL: http://corneliaakesson.blogspot.com
Postat av: hanne

o cornelia kanske glömde, men söt pojk också (Y)

2010-09-30 @ 18:28:11
URL: http://hannemattsson.blogg.se/
Postat av: Angelica Norman

Snacka om snygga boys ;o

2010-09-30 @ 18:29:51
URL: http://angelicahagertnorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0