You gon' start dissing people for no reason especially when you can't even write a decent punchline even

Hatar dessa sverige demokrater, som tror att alla svenskar är deras kamrater,
Jag står stolt för detta faktum, SD borde se detta igenom sitt spektrum,
alla vet att utan neger blir det ingen seger, ni måste sluta hata, och se dom som era kolleger,
som jobbar mot samma sak,tänk på att vi alla sitter i samma kajak, när ni bråkar börjar bråka kommer den sjunka,
och hela Sverige kommer drunkna, man kanju undra vad SD har för grunder för att hata,
"Ge oss Sverige tillbaka" kom fram och säg det i mitt ansikte, svär,
jag drar med dig till en bakgata, så ska du få smaka min handflata.
Hatar dessa sverige demokrater, som tror att alla svenskar är deras kamrater,
Jag står stolt för detta faktum, SD borde se detta igenom sitt spektrum,
alla vet att utan neger blir det ingen seger, ni måste sluta hata, och se dom som era kolleger,
som jobbar mot samma sak, tänk på att vi alla sitter i samma kajak, när ni bråkar börjar bråka kommer den sjunka,
och hela Sverige kommer drunkna, man kan ju undra vad SD har för grunder för att hata,
"Ge oss Sverige tillbaka" kom fram och säg det i mitt ansikte, svär,
jag drar med dig till en bakgata, så ska du få smaka utsidan utav min handflata.

/Erik H.


Nu jävlar börjar jag bli sjukt taggad, kommer bli extremt kul ikväll om man nu ska lita på min förmåga att se in i framtiden! Men oddsen är sky höga för en lyckad kväll iallafall. Frida & Ebba kommer hit runt halv 7, ska man få se en alkoholberusad Frida Wästling? Troligtvis inte, men man kan ju alltid hoppas på det omöjliga. Jag hoppas även att min blodtörstiga kompanjon Korpas kommer inom en snar framtid, så vi kan börja göra J-town's gator farliga
Over n' out



Kommentarer
Postat av: mia

va med i tävling!

2010-10-01 @ 16:56:12
URL: http://skogenspartypingla.blogg.se/
Postat av: Viktoria

HEJ ALLT BRA IDAG ? =)

2010-10-01 @ 18:56:33
URL: http://lifeofviki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0