Om man redan en gång straffad, så är det lätt att man blir haffad

I våra trakter, litar folket bara på högre makter, dom betalar inga skatter.
Det går bara tillbaka till dom som har det bra,
samma människor som vill att dom ska dra.
Segregering är ett annat ord för förnedring
hur tänker staten med denna samhällsplanering?
ge dom en chans när dom kommer hit
Blatte som svensk, svart eller vit, det är fan inte hudfärg
som avgör om man sysslar med knark och skit.
Med denna plan, får dom aldrig någon chans,
slängs någonstans med folk ifrån samma kultur
säg mig ska dom då lära sig svenska, hur?
Statistiken säger att dom kommer sluta i en bur
Dessa Sverige demokrater vill rensa upp våra gator, som en katalysator
Bra Sverige, nästa val, rösta på eran kära diktator.

/Erik H.



Försov mig idag, jävligt dåligt. Har sån sjuk träningsvärk sen gårdagen. Men det är ba på't igen! Längtar något extremt till helgen, blir till att super-mysa med max och troligtvis party! Pratade även med Korpas igår, han helt klart med på att fly landet över nyår. Nu är det bara de övriga två stycken i vårt omtalade järngäng som ska övertalas. Nu ska jag fixa i ordning en takeaway kaffemugg. dricka kaffe på bussen = oslagbart.


Kommentarer
Postat av: hot girl <3

jag kan ge dig träningsvärk baby ;)

2010-10-06 @ 15:47:28
Postat av: lala

jag slår vad om att min tremönning är mycketmycket bättre än dig att rappa :P

2010-10-10 @ 20:12:24
Postat av: elin kärlek♥

söt du är...

2010-10-11 @ 13:54:16
URL: http://elinamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0