kompis vi rör oss mellan varje gatuhörn och bredvid, varje man står en annan som e laddad för strid

Missade nyss bussen, sweet. Jag orkar inte, men jag hinner komma i alla fall komma i tid, men hatar att hålla på att stressa! Ikväll blir det till att ta det jävligt lugnt, ska bara ladda upp för imorgon då jag ska tävla, längesen nu, så det ska bli kul! Ska bära brottarmattor osv ikväll, inte lika kul kanske, menmen. Imorgon efter tävlingen hoppas jag på ett JÄVLA drag, om det inte blir så, känner jag att jag får stå för draget själv.

Trots att jag är en rap-katt med klös
kan jag bli skapligt nervös
men när det är klart, känns det mirakulöst

/ Erik H.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0