en stor kopp kaffe tack, inget mjölk eller socker jag vill ha det svart

smslån, gör ett rån i din plånbok
denna sinnessjuka ränta borde få utstå en högerkrok
om man inte är klok ska man då straffas?
Detta hyckleri, borde omgående avskaffas.
Ska man behöva bli depressiv, för att man är impulsiv?

/Erik H.


Snart blir det träning, extremt taggad. Men har kopiöst ont i mina högra hand, så vi får se hur det går! Det står frysträning på schemat, vilket är välbehövligt efter helgens frosseri av kolhydrats innehållande mat!
Senare ikväll ska jag försöka sätta mig in i detta illuminati-fenomen, verkar vara ganska intressant så mycket som jag läst om det hittills.




skapligt farlig bild på innehavaren av denna succéblogg

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tjenare, allt bra eller? :)

2010-10-11 @ 19:04:53
URL: http://holmqwiist.blogg.se/
Postat av: hot girl <3

komsi komsi baby <3

2010-10-11 @ 19:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0