chicki chicks ser när jag rullar upp som rulltobak, blossa lite på balkongen när samlaget är fullbordat

Du blir rädd för sängar, dags att sluta punda, som engelska pengar!

/Erik H.


Kom precis hem ifrån träningen, as skönt att ha tränat. Imorgon ska vi på något löjligt studiebesök med klassen, jag lackar. Sen ska jag fan på bio! Det är något jag gör allt för sällan känner jag, finns fan inget trevligare möjligtvis att ta en kaffe på landings i stan. Nu ska jag försöka hitta några Prison break avsnitt att kolla på. Orkar inte att säsong 2 med svensk text ej finns att få tag på, kanske köper mig den säsongen imorgon! Är även bjuden på party imorgon, kanske taggar dit och knäpper några och njuter av livet, låter som om jag skulle kunna göra det asså!

Allt är kaos, får aldrig någon paus, tjejerna är på mig som Mimmi är på Mickey Mouse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0