Alltid på jakt och det fattas bara en liten pusselbit och vi springer dit, du släpper tyglarna men minns alltid vägen hit

Var hemma idag ifrån skolan, mådde så sjukligt dåligt. Men imorgon är det bara att bita ihop, så jag inte kommer efter så mycket i skolan! Ganska soft dag i skolan imorgon ända så. Denna kvällen till ära har jag varit ute och gått fem kilometer, kollat på TV och njutit av det sjuka livet. Längtar till helgen kopiöst mycket, kommer bli en händelserik helg med mycket saker att ta tag i! På lördag kommer det hem lite folk till mig för lite grillchill, hoppas på trevligt folk och några kalla. Men nu ska jag fortsätta göra ingenting, peace

denna kväll gick lika fort som en smäll
bara slumrade till, och det känns som om tiden stått still
en sån här dag vill man bara ta det lugnt, prata strunt
lyssna på något tungt.
Jag söker tröst, i rapmusik denna dystra höst
önskar att den bara skulle kunna glida förbi
det gör det svårare när det inte längre är vi
jag kan inte låta bli, att sakna det som var
det gör mig trångsynt och glömmer vad jag har kvar.




saknar sommaren 10 mer än något annat
bygg mig en tidsmaskin omgående

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0