Jag och micken vi har så fruktansvärt kul ihop, den har tagit mig från Malmö upp till Luleå, och den ger mig mer kärlekek än vad någon fuck brud har gjort, förutom den jag har, hon är speciell, hon höjer min musik till skyn - jag kallar henne decibel

Kan inte öppna munnen utan att spitta något tungt,
hårda liv, svåra tider skapar lyrik i min mun
eyo vi knegar och sliter så deras industrier går runt
Jag är hyenan i kyrkogården som vill klippa en lejonkung!



Bloggen har legat nere ett tag på grund av brist på kreativitet, men kreativiteten har hittat tillbaka nu känner jag! Just nu i skrivande stund har jag gått in på ett underbart höstlov, med sinnessjukt mycket händelser. Gårdagen var dock en besvikelse, det ända roliga under hela dagen var alfapet partiet med min föräldrars vänner, Alfapet = Sjukt kul, har börjat spela Betapet (Alfapet online) till sjukliga mängder, beroende framkallande, jovisst. Idag kommer min andre hälft max och gör mig sällskap, undrar vad som händer. Hoppas att det händer nåt tungt! Jaja, blir iallafall bra uppdatering från och med idag, peace peeeps!

Jag intar min sits, mannen jag bombar som en blitz
När jag viker ut dig totalt som en expo-brud i Slitz!

/Erik H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0