många fjantar hatar mig, men de kan inte skada mig, har aldrig fått en smäll - inte ens tanken har slagit mig

rhymester's blogg stormar in i Sverige som orkanen Gudrun
anses vara ganska dum när han står och hoppar på en a-brunn
men inget kan få han stum, oavsett det handlar om politik
ett outrett lik, engelsk fotbolls-dramatik eller brottsstatistik.
Erik Hedin, vissa älskar, andra anser som ett svin
men tragedin speglar hans liv, men att skriva texter är hans stil
drömmen om att bli en rap-profil.
anses som ett problem, när Sveriges hiphop-scen
är så klen, att man från tidiga barnsben
ger upp hoppet om att vinna loppet
man ser inte målet, utan bara stoppet.

/Erik H.


Är så sjukt trött att jag tror jag kreverar, kaffe efter elva är en smakfylld orgasm, dock får man sota för det dagen efter då man måste upp till gryningen. Har haft nästan 1000 läsare idag, vilket är något av ett rekord ifrån min sida. Men nu blir det sängen, eller kanske golvet, då är det iallafall inte så skönt imorgon bitti när alarmet ringer, så man snoozar i 2 timmar för länge, hm, något att tänka över. Tror jag slog något slags världsrekord i längst mening, och syftar på förra. Men jaja, godnatt peeps!

jag besitter ingen gloria, men har heller ingen gangster historia







Kommentarer
Postat av: Lol

Erkänn, du puffar så skadat mycket att du tappat all känsla av ansvar. All mognad har förtärts från dina hjärnceller.

Visst ska man softa och inte oroa sig för mycket. Men om man saknar den balansen i de situationer där man bör oro sig och bry sig, så blir allt väldigt fel.

Väx upp och börja inse att man kan inte bara glida igenom livet och bara bry sig om en själv och vad som är bra för en själv.

Hoppas du gör det innan det blir försent.



Om du tar bort min kommentar bevisar du bara att du känner dig träffad.

2010-10-11 @ 11:16:03
Postat av: Studiobootleg

trevligt med lite hiphop. kolla in hos mig, jag lägger upp de senaste leaksen.

2010-10-11 @ 11:19:11
URL: http://studiobootleg.com
Postat av: Erik H

word. Jag tar avstånd ifrån droger i alla sammanhang, om du läst längre ner i bloggen, kanske du upptäckt det. Du kanske även borde läsa mina andra inlägg om du inte tycker jag bryr mig om det. Ledsen hörru, jag kände mig inte träffad en sekund av vad du påpekar, eftersom allt du säger saknar relevans och sanning.

2010-10-11 @ 12:27:26
Postat av: lellbruden

Sjukt nice blogg, och bra låtar måste jag säga (y)

2010-10-11 @ 13:26:04
URL: http://wobuffet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0