Vi föddes utan silversked i munnen

Jag tror du jag har gjort valet
att alltid ha söka de rätta svaren
saker förändras längs min stig
numera spelar ett schackparti
mot lucifer själv, på väg mot en skärseld
kommer ta mig upp, kommer att bli störst
dricker den överfyllda bägaren för att släcka min törst

/Erik H.

Har haft bloggen uppe i snart 2 timmar och redan 250 st unika besökare, kör ba kör.
Denna kvällen till ära har en nikotinabstinens blåst in, starkare än någonsin. Lyckades tillslut döda den med sjukliga mängder cola. Fredag imorgon, så skönt att det inte är sant. Imorgon blir det att äta godmat med familj och flickvän, ett par kalla är givet.

Labyrint - Ortens Favoriter remix är det sjukaste hiphop släppet sen ringar på vattnet. Alla gör ett magiskt framförande om man bortser ifrån alladin, haha. Dani M levererar!




Kommentarer
Postat av: kajsa

skönt att du tillslut lyckades att "döda" nikotinabstinens :)

2012-03-17 @ 16:34:12
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0