Traktens svagaste kan växa upp till ortens favorit

Hand i hand med en flaska, jag fortsätter traska
Genom livet, ser saker man alltid tagit för givet
Passera förbi, tänker tillbaka på vår tid
På den tiden det var du och jag, på den tiden då vi var barn
En armé, på två ben, stötte jämt på problem
Men det är dags att stiga upp på de vuxnas scen
Nu blir livet ett spel utan mening, bara en massiv självförnedring.

/Erik H.

Tillbaka, starkare och mognare än någonsin med samma passion och livstänk.
Det har snart gått ett år sedan jag sist bloggade, ringrostig är bara förnamnet. Det har hänt så mycket sedan de året så jag inte ens tänker tanken att ta mig an uppgiften att berätta om det. Men jag kommer förmodligen skriva om exakt samma saker som jag så flitigt skrev ner förra gången jag bloggade. Så iochmed nästa inlägg blir de samma gamla visa, inga konstigheter.

Kommentarer
Postat av: svem

"armé på två ben" hej wannabe-fronda hur många pissinlägg har du postat idag?

2012-03-15 @ 20:38:50
Postat av: yaaaaani

Vad spelar det för roll om han har snott det från fronda?

Ja det är väl inte så svårt att titta själv hur många inlägg han har postat, är du efterbliven eller?

2012-03-15 @ 20:41:42
Postat av: Erik H

Om jag snott de ifrån fronda? "en armé på två ben" är lite utav ett svenskt ordspråk. Tänk innan du postar din obildade sate.

2012-03-15 @ 20:48:42
URL: http://rhymester.blogg.se/
Postat av: DON JUAN

ELLER HUR "SVEM" ÄR DU HELT EFTERBLIVEN ELLER?

2012-03-15 @ 20:48:44
Postat av: Anonym

ahhaha yaaaaaani du är sköööööööni brush var det dig jag frågade?

2012-03-15 @ 20:50:04
Postat av: CG

Exakt, vem är du?

2012-03-15 @ 20:50:36
Postat av: svem

erik h haha "svenskt ordspråk".. prova googla skiten då och så berättar du för mig hur många hits på, säg de 5 första sidorna med resultat, som inte är relaterat till frondish

2012-03-15 @ 20:51:33
Postat av: Erik H

I stand correctly, talesätt. Att fronda släppt ett album med det namnet vet de flesta skallarna. Och de är klart att han är högst upp på sökmotorerna eftersom att han just släppt ett album med det namnet, men om du kollar lite till ser du att det är inte bara han som myntat det.

2012-03-15 @ 21:01:59
URL: http://rhymester.blogg.se/
Postat av: svem

Okej, jag är på sidan 48 av sökresultaten nu. Var ska jag kolla menar du?

2012-03-15 @ 21:06:22
Postat av: svem

"När jag viker ut dig totalt som en expo-brud i Slitz!" skrev du i ett tidigare inlägg.



Antar att det är ett svenskt talesätt också, eftersom Petter kör den "När jag öppnar dig totalt som en expo-brud i Slitz" i "Rulla med oss". Jobba på.

2012-03-15 @ 21:11:47
Postat av: yaaaaani

haha, vem bryr sig vem han har snott eller tagit det i från nån. Alla nya låtar har ju ändå snott meningar eller beat från andra låtar. Gå och lägg dig förfan.

2012-03-15 @ 21:18:30
Postat av: svem

yaaaani hhaha ayoooo brush K4L läääge? boru i västerort elluhhrr? skitsamma om snodda rader eller inte - var kan jag lyssna på denne rhymesters musik?

2012-03-15 @ 21:24:36
Postat av: yaaaaani

haha nej jag bor inte västerort vart fan de nu ligger

2012-03-15 @ 21:29:10
Postat av: Erik H

Hahaha, svem. Om man inte vet att den raden kommer ifrån en petter låt så har man ingenting att göra på den här bloggen. Jag skriver inte alla mina texter, det är en självklar ripp-off. Lika med texten över den , det är aki. Du kan få fråga mig vilka jag skrivit själv, vilket är 98% av alla inlägg. ska du börja hoppa på mig att mina rubriker är bait snart också eller? gå och lägg dig

2012-03-15 @ 21:40:44
URL: http://rhymester.blogg.se/
Postat av: svem

Förlåt, jag antog att om man signerar något med sitt namn så ligger man bakom lyriken själv. Som sagt, skit i det. Kan jag höra din musik någonstans? Inte för att kritisera den utan jag vill bara lyssna.

2012-03-15 @ 22:01:49
Postat av: JeanetteStake

Du är så duktig pojken min:) keep up the good work min son! Försök lägg lite mer tid på läxor också, men annars är du bra:)

Postat av: svem vem?

svem, om det stämmer att du bor nära blåsenhus, så möt mig där om 15

Postat av: Erik H

Jag har inte släppt någon musik. Brist på studiotid och mitt sanna kall är textförfattande, kommer troligtvis någon låt snart!

2012-03-15 @ 22:25:34
URL: http://rhymester.blogg.se/
Postat av: svem

blåsenhus... nä, staden e rätt men stadsdelen åt helvete. dock går ju sjuan från gsunda förbi där så, tja, varför inte. hoppas du inte blev kall när du stod och väntade.



erik h: okej, ska bli trevligt att höra.

2012-03-16 @ 00:08:57
Postat av: babe

WOHOO SVEM ÄR AVIS!

2012-03-16 @ 08:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0