De kallar de demokrati, den buren vi lever i

Segregeringen är en del av förnedringen
Hur tänker den svenska regeringen med samhällsplaneringen?
Sverige delas upp - i svart vit, fattig och rik,
de borde förstå att det börjar bli Problematik,
när var och annan rubrik 
Handlar om ett upphittat lik istället för att se orsaken
beskyller de lärarna för dålig pedagogik, vad är det för skit?
Folk ser inte fördelarna med mångkultur,
och politikerna bryr sig endast om hög och Låg konjunktur
inte så konstigt då att många sitter av tid - inlåsta i en bur
Och försöker skingra sanningen genom hiphopcensur
inte konstigt att folket tappat hoppen, ser inte målet,
utan de oändligt många stoppen,
men heddeman kommer kämpa tills sista bloddroppen!

/Erik H.


Skapligt soft väder det var idag, synd att vi bor i ett land där man endast upplever dessa dagar 4 månader om året. Anyways, i helgen så drar jag till Amsterdam, koller bli så händelserikt att jag nästan får tredjegradens hjärtinfarkt bara jag tänker på det. Sweeeet!

Kommentarer
Postat av: brenda

tung bild :)

jag gillar din blogg;)

2012-03-19 @ 16:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0