texten levererar med smak av handflatan, livet som en spårvagn fast på gatan.

Vad behövs mer än ett schysst beat, ett tomt papper.
tror inte på staten, litar bara på högre makter betalar inga skatter.
Vad behövs mer än ett schysst beat, ett tomt papper.
tror inte på staten, betalar inga skatter - litar bara på högre makter.
/Erik H.


Ge hit en mikrofon, alla frågar samma sak, vart kom han ifrån?
16 år ung, svenska rappens nya kung, inte en chans att jag håller mig lugn.
Heddeman, kom ihåg mitt namn, 60 kilogram störtar fram, utan glam, ingen skam,
växte upp i Järlåsa, det djupaste skogarna i Sverigeland. Men vi har i alla fall en fin sjö, uppkallad efter en strand,
jag och grabbarna drar dit och badar ibland
hatar killen som sätter min by i brand, om jag någonsin tar han på bar gärning, svär, jag höjer min hand och slår ut varenda jävla tand.
går in på 5 koppen med kaffe idag och funderar på att ringa min trogne vapendragare Tomas, men först blir det till att äta, ciao

Kommentarer
Postat av: bella

ja rimma kan du ju iallafall! :)

2010-09-30 @ 18:05:39
URL: http://bellisen.blogg.se/
Postat av: frida lindberg - min vardag, din hobby

härlig blogg!

allt bra?:)

2010-09-30 @ 18:26:36
URL: http://fridallindberg.blogg.se/
Postat av: tomas

schysst att jag ringde dig då

2010-09-30 @ 18:55:34
Postat av: Anonym

fin blogg

2010-09-30 @ 19:09:40
URL: http://joannawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0