Börja röka cigg, skulle sluta börja snusa, nuförtden har jag både och att erbjuda

Sitter hemma hos tomas, ska snart invadera köket för att ställa till med en himmelsk måltid. Jag går tillbaka 2 ½ år, då jag senast lagade mat i Graungaard's ståtliga hem, jag gick under den tiden under namnet: Pierre Depont aka. Mästerkocken, senast blev min mat en sådan succé att jag var tvungen att göra mer mat, dessvärre så fanns det bara lite makaroner och en heldel snabbmakaroner att tillaga, att tillägga så var jag enbart 13 år och inte riktigt lika många hjärnceller som jag besitter i dagens läge. Så jag kokade ihop både två i samma kastrull = inge vidare.
2 ½ år senare har jag lärt mig av mina misstag, och anser mig själv som en fullfjädrad kock. Over n' out






Bilderna är ifrån min förra stormning av familjen Graungaard's kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0