Allt det man gör det kommer snabbt i retur, bara runt och runt, som råtter i bur

bråka med mig, är som schrader, jag sitter på hjärter, och du gissar på spader.
Säger titta bakom dig, han snurar 180 grader jag sätter krokben, han slår ut sina tandrader
han ställer dig upp igen, det hade jag inte på känn.
men sånt händer ibland, kollar in i hans ögon, ser en brand, han spottar ut sin framtand.
vreden stiger över hans huvud, rusar mot mig, jag säger vänster går höger
stackars lilla killen, nu ligger han och blöder,
bråka med mig, är som schrader, jag sitter på hjärter, du gissar på spader.
Säger titta bakom dig, du snurar 180 grader jag sätter krokben, du slår ut dina tandrader
du ställer dig upp igen, det hade jag inte på känn.
men sånt händer ibland, kollar in i dina ögon, ser en brand, du spottar ut din framtand.
vreden stiger över ditt huvud, du rusar mot mig, jag säger vänster går höger
stackars lilla killen, nu ligger du och blöder.
/Erik H.

Snart kommer super-korpas, det var länge sedan man träffade honom, för länge sen. Sen blir det troligtvis att glida hem till Fabian och knäcka ett par kalla och snacka skit med grabbarna, sweet. Nu har jag städat mitt rum, fan så tråkigt, gäller att skaffa sig en tjej inom en snar framtid!

Tänkte dela med mig av mina spotifylistor, sjukt bra om man gillar svensk/amerikansk hiphop
Svensk Rappppppp
Legend; Marshall Mathers II
Njutbart - worldwidemusic.

Kommentarer
Postat av: fanny

vart kan man fåtag i din musik nånstans ?:)

2010-09-30 @ 20:39:33
URL: http://fakkkit.blogg.se/
Postat av: Erik H

jag är ledsen att säga att musiken inte släppts ännu, den gör förmodligen det inom en snar framtid!

2010-10-01 @ 07:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0