vi är grabbarna som röker zutla i din trappuppgång

Vaknade nyss, är förvånansvärt pigg! Nu blir det till att duscha, dricka kaffe, borsta tänderna och njuta av livet. Idag är den jobbigaste dagen i skolan, i särklass. Kanske att avliva rektorn är något att tänka över. Iallafall skönt att börja 10, mindre kul att sluta vid halv fem....  Efter skolan ska jag hem till Ellen, sen ska jag träna, börjar bli ganska tränad känner jag! öl-kaggen håller på att dissipera, underbart.
Jag & Max, vi är två sköna grabbar
som utdelar jabbar till höger och vänster och skiter i vem det drabbar
slår ner allt vi ser, verbalt, vinklar ditt näsben - 90 grader vertikalt

/Erik H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0