Pull a fifth of Bacardi from outta my underwear and walk around the party without a care

Känner mig piggare än vad jag förtjänar idag. Igår var det en helt galet rolig kväll, en av dom roligaste jag varit med om. Det var ett jävla ös, jag stod för musiken den största delen av tiden = bra musik = alla dansar. Nu ska jag glida över till Fabian och hjälpa honom att städa, känner att jag stökade ner en hel del igår, så det är bäst att göra bra för sig! Kanske fest i dag igen, ack underbara tanke. Skriver ett inlägg senare om kvällen mer i detaljer.

som man bäddar får man ligga, stämmer ej, efter kvällens drag skulle jag då inte varit en av dom pigga.
Igår var en helt klart lyckad kväll, inte för en annan kille, som fick en smäll
så han vacklade hem, jag skulle göra det om igen, man gör inte så där mot sina vänner
det är där skon klämmer för dig, men i o för sig så var du äckligt berusad, efter denna kvällen är jag skandalomsusad.
/Erik H.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej :)

2010-10-02 @ 13:33:09
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha roligaste kommentaren över

2010-10-02 @ 13:48:26
Postat av: coffe

Vinnare av veckans blogg är nu korad kolla på bloggen för att se om det var du som vann ;)

2010-10-02 @ 14:42:43
URL: http://cantbereal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0