känslig som en ungdom så älska mig försiktigt mitt ego är ett korthus, jag menar det på riktigt.


Riksdagen, överhuven som sitter och stiftar lagen
men struntar om barnen i miljonprojekten klarar av dagen och får mat i magen
Ni bara sitter och skrattar och ler, och har ingen aning vad som sker i våra kvarter.
Bara för att ni har uniform, och tillhör Babylon, borde ni tänka om en gång, snart kanske är det Sveriges fana som vajar på halvstång, eran tankebana är för trång, ni kan fortfarande gör något i Sveriges förortsbetong.

aldrig riktigt nöjd oavsett vad jag har, vet inte vad jag har förens jag förlorat vad som är kvar, men jag är Erik H. Och kommer aldrig ge upp innan jag fått alla gåtors svar.

/Erik H.


Nu jävlar är jag frisk & redo för skolan! Efter skolan ska jag hem till Ellen, sen ska jag träna brottning! Är faktiskt väldigt saknat. Men nu måste jag fixa kaffe för att sedan gå till skolan, perfekt!


Kommentarer
Postat av: hot girl <3

Va bra <3

2010-10-05 @ 10:03:24
Postat av: Jennifer

Fin bild. Finast :)<3

Vad gör du idag och hur e det?

2010-10-10 @ 12:39:15
URL: http://barrajennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0