jag är helt unik som perfekt politik med mickdramatik som väcker upp lik.

Jag slår ner allt jag ser, verbalt, vinklar ditt näsben - 90 grader vertikalt.

Blev ett antal för många igår känner jag idag, men min morgontidiga stil sviker aldrig. Är extremt sliten nu när jag känner efter, men det är ba på't igen! Idag ska jag även klippa mig, känns ganska ovärt när jag alltid knatar runt med keps, men välbehövligt ändå! Senare blir det att gå till Fabian igen, det är ju ikväll Partyt med stort P är. Är faktiskt inte ett dugg taggad, hoppas det kommer med dagen. Glider iallafall dit med lite löst folk och på dok för mycket alkoholhaltiga drycker, som sagt, allt talar för en trevlig dag. Om ni ursäktar ska jag gå ner och äta upp ipren-paketet och bokstavligt talat hälla i mig kaffe för att senare dö i några timmar framför Prison Break.



Idag är det en sån där IPREN-dag, beror troligtvis på förra kvällens drag, borde finnas någon lag mot bakfyllefenomenet, gud var hög under skapelsen, där har vi problemet.
Igår var det så kul att jag ba ramla om kull, tyvärr resulterar det ALLTID i att man blir bakfull.
/Erik H.


Kommentarer
Postat av: Linnea

kolla gärna in min blogg o skriv dina åsikter! :)

2010-10-01 @ 15:10:16
URL: http://barnetsrost.blogg.se/
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Ser gott ut ;)

2010-10-01 @ 15:12:49
URL: http://starofusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0