Inget extra ordinärt eller överflöd, inte heller dekadent eller övergöd

softar vidare, vaknar upp nästa dag, någon bankar på dörren, känner ett visst obehag och en ska som går upp är mitt hjärtslag
men går ner och öppnar, ser samma grabb tänker att det nu gäller att vara snabb.
Jag kollar in i killens ögon, börjar le, den här killen är verkligen dum, kommer och ska slå mig när han puffat flum
från att vara livrädd, till vara lugn - på en sekund.
greppar skohornet, skickar killen till John Blund.softar vidare, vaknar upp nästa dag, någon bankar på dörren, känner ett visst obehag och en ska som går upp är mitt hjärtslag
men går ner och öppnar, ser samma grabb tänker att det nu gäller att vara snabb.
Jag kollar in i killens ögon, börjar le, den här killen är verkligen dum, kommer och ska slå mig när han puffat flum
från att vara livrädd, till vara lugn - på en sekund.
greppar skohornet, skickar killen till John Blund.
softar vidare, vaknar upp nästa dag,
någon bankar på dörren, känner ett visst obehag
och nåt som går upp är mitt hjärtslag
men går ner och öppnar,
ser samma grabb tänker att det nu gäller att vara snabb.
Jag kollar in i killens ögon, börjar le, den här killen är verkligen dum, kommer och ska slå mig när han puffat flum
från att vara livrädd, till vara lugn - på en sekund.
greppar skohornet, skickar killen till John Blund.
/Erik H.

Igår så löd ju planerna så att jag skulle ta det lugnt. Lördag kväll och ta det lugnt, klingar inget fint i mina öron. Så vi drog till heidenstam där vi hade hört att det var en tung fest. Vi gled dit med 8 tjejer, dom hade blivit bjudna dit, men dom fick BARA ta med sig tjejer, men vi trixade in oss. Dom bjöd på alkoholhaltiga drycker, vilket var sweet. Det ända negativa var att det var 3 killar på den festen, satan vilken fest du ställde till med RAKAN Så vi drog hem illa kvickt. På bussen hände det ju lite grejer, Tomas kissade i en plastpåse när det var 3 minuter kvar till Järlåsa, bra drag. Men sen drog vi hem till Fabian för tredje dagen i rad, väl inne i Jansson's resident så sattes det på Fred Åkerström knäcktes några bira, sen var det bara att börja diskutera religion. En extremt lyckad kväll, och en extremt lyckad helg. Man mår väl som man förtjänar efter 3 dagar av festande. Men det är det värt, inget snack om saken. Om ni ursäktar ska jag gå in och sova i duschen.
Tack grabbar för denna helg!

Kommentarer
Postat av: ida

galen

2010-10-03 @ 14:09:56
URL: http://idaoline.blogg.se/
Postat av: Pattinson

Fyfaen vilken härlig tidlöshet! Mer filmande nästa helg!!!

2010-10-03 @ 14:53:56
Postat av: Emelie

Härlig blogg du ha ! =D

2010-10-03 @ 16:48:10
URL: http://hejsanemme.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du haft en trevlig helg! :)

2010-10-03 @ 17:02:14
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Jens

Fan min fabian! Inte skrattat såhär mycket på länge

2010-10-07 @ 20:08:55
Postat av: Anonym

AHHAHAHHA, faaan va underbart !

2010-10-10 @ 12:35:42
Postat av: Johanna

HAHAHA söta killar och grym musik!



btw, diggar raderna i din blogg, asnajs :)

2010-10-10 @ 17:27:29
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0