För jag är född i ett land, växt upp i en trygg stad men allt jag ser nu är ett land utan ryggrad

Är så sjukt jävla trött, ska bli så skönt att vakna upp imorgon utan akut halsbränna, det var alldeles för länge sedan det hände! Imorn blire skola, trotts att jag inte mår så bra. be cool stay in school. Sen ska jag iallafall träna brottning, får se hur fan det slutar, var länge sen nu! Men just nu känner jag mig fan inte så pigg på skolan, eller leva i största allmänhet kan tyckas onödigt, Men jag antar att det är söndagsresonemanget, allt är på sin plats. Men nu ska jag fan lägga mig och kolla på american history X, helt sjukt bra film. Men jaja, Godnatt peeps!

Välkommen till Sverige, där alkoholism, separationer och hat - är vardagsmat.
/Erik H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0