Allting går så jävla fort, känns som om det var igår då jag spela mina kort, fan vad dumt jag tänkte då, jag är mitt eget resultat utav egna keffa val

Jag står inte stolt för detta faktum, att jag håller på att städa mitt rum.
Känner mig skum, kanske är dags att försvinna,
håller hedde-mannen på att förvandlas till en kvinna?
Men jag rimmar på om inflationen och den risiga samhällssituationen
Jag hör hemma, högst upp - vid tronen
Jag har en helt egen swag, unik i denna värld,
jag går min helt egna väg - utan svärd
sanningen är att jag är helt självlärd.

jag läser om dessa våldtäcktsmän hela tiden,
plockar upp mina vapen, går ut i striden
gör allt jag kan för att bibehålla samhällsfriden.

/Erik H.


Torsdag = städdag, kan vara den dummaste grejen mina vanligtvis älskade föräldrar kommit på! Jag vet inte om jag ska ut och springa intervaller, eller om jag ska åka på träningen, har extremt ont i mitt tjockaste finger. Imorgon är det fredag, jag får seriöst gås-hud när jag tänker på det. På lördag ska jag städa Heby såg med klubben, volontär arbete när det är som bäst! Hoppas på en återträff med järn-gänget i helgen, skulle vara nostalgiskt och underbart. Men nu skriker damen i huset på mig, och hotar med stryk om jag inte städar, cyaa peeps!
Bilden ovan är ifrån Järn-gängets Spaniens tripp.

Kommentarer
Postat av: Chi'tien

Fan du har riktigt nice flow :) jag finner det väldigt svårt att hitta på texter på svenska, så det uppskattas ju verkligen!

2010-10-10 @ 17:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0