alla fick en hundralapp, vissa fick den att bli större, medan vissa slösa upp den i en pundarkvart

du är sån kille som knatar runt med kingsize rizzla i din bakficka, om några år ligger du ner sänkt i en kista, sluta upp med dessa droger,
till slut kommer du inte kunna vara utan, ha en relation med sprutan, tänk på nåt bra, och ställ in skutan.
du är sån kille som knatar runt med kingsize rizzla i din bakficka, om några år ligger du ner sänkt i en kista, sluta upp med dessa droger,
till slut kommer du inte kunna vara utan, ha en relation med sprutan, tänk på nåt bra, och ställ in skutan.
/ Erik H.


Nu är det färdig städat, jag gjorde inte ett dugg, men det var kul att träffa grabbarna och prata om gårdagen. Vi kom fram till att ungefär 80 % tjejerna på festen igår grät, töntigt. Det bästa igår, var helt klart kaffekalaset hos mig på natten när alla väntade på skjuts, extremt underskattat att dricka kaffe runt 2 snåret. Tänkte vara med Tomas idag, men han skulle tydligen mysa med sin mamma, tolka det exakt hur ni vill, inte ens jag vet vad det innebär.
Så jag får väl ruttna här i min ensamhet, Tomas om du ser detta, är det ditt fel om jag dör av tristess. Men jag har bunkrat upp med 6 liter cola, obeskrivliga mängder av godis, trotts att jag till och med tycker det sist nämnda inte är speciellt gott. Man kanske skulle baka sig en tårta, skulle vara gudomligt.

Kommentarer
Postat av: ida - foto & sminkblogg

kolla in min blogg :)

2010-10-02 @ 17:19:48
URL: http://ithilen.blogg.se/
Postat av: mia

kolla min blogg!

2010-10-02 @ 17:29:47
URL: http://skogenspartypingla.blogg.se/
Postat av: G - Tomas

2010-10-02 @ 18:00:57
Postat av: G - Tomas

Ring mig då<3

2010-10-02 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0