Vare sig du blazar en feting eller skejtar i Peking, jag finns i din stad eller kommer till din landsort men allt jag kan bjuda på är en snus och ett tomt comviq kontantkort

jag antar att jag kommit in i verkligheten, där kreativiten är i lika med noll, när det känns som att superbloggen inte spelar någon roll. Detta fenomen, är ett riktigt I-lands problem, jag borde dissat bloggen vid tidiga barnsben, men nu sitter jag fast, men alla mina läsare som last, det gör det hela svårt, gör därför ett inlägg och säger: förlåt

/Erik H.



Jag borde tabort min blogg, skriver nästan aldrig här ändå! Jag försöker finna motivationen igen, men det är uppenbarligen omöjligt. Får tänka över detta noggrant. Imorgon är det iallafall fredag! Underbart är ett passande ord. Nu ska jag fortsätta göra ingenting, ganska kul. Ciaaooo


Kommentarer
Postat av: SEBEBEBEBE

DU HAR FETT SÖT ÖGON FÄRG BARA SÅ DU VET

2010-11-11 @ 22:43:45
Postat av: fridsjao

hahahaha sebbe jävla fucktard

2010-11-12 @ 11:03:12
Postat av: anonym

Håller med sebbe jätte söt ögon färg<3

2010-11-12 @ 18:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0