They hurt you at home and they hit you at school, they hate if you're clever and they despise a fool

Minnet av dig är en som en svartvit bild
men tanken av dig får mig att bli alldeles vild.
Jag klarar inte av detta något mera
känslorna kommer tillbaka, och jag kan inte längre kontrollera
vill bara blockera, men känner ett behov att addera
men förstås är jag bara fånigt naiv
du har redan varit en fas i mitt sextonåriga långa liv.
/Erik H.


Fars dag! Galet trevlig dag får jag säga, extremt underskattat.

Igår - Hedvig kom hem till mig runt halv 3, som vanligt dominerade jag henne i Betapet, utöver det var det väldigt trevligt. Senare så kom Tomas hem till mig, så blev det kebab, höll på avlida efter intagningen av den extrema matmängd. Vi drog iallafall till ungdomsgården och kollade på Sagan om ringen, drack kolossala mängder av te, eftersom kaffet varit slut där sedan urminnes tid. Drog iallafall hem till Tomas med Fabian, Simon och Sebbe, för lite sömn, för mycket fransk hip-hop och på tok för mycket ok gutt!

Idag - Ska jag till farmor med min familj, inte helt fel att träffa dom och samtidigt äta tårta, ingenting man tackar nej till. Senare ska jag sätta mig ner och skriva en recension av en bok jag inte läst, kommer bli bra!
Tung spellista = Njutbart - worldwidemusic.

Riktigt tänkvärd låt, nu ska jag bege mig till farmor! Peace peeps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0