Men jag ser inte sånt för din skönhet består, du é som en stjärna på himlen - nått man ser men aldrig når

Det är stilla som i en respirator på Järlåsas gator
Jag växte upp och lärde mig att det gäller först till kvarn
Vi har en en extrem gemenskap vi är; mejeribarn
Jag verkligen älskar min by
Där den gamla pucko-fabriken
står numera som en ståtlig staty
Och värmen i bygden är som ett skyddande paraply
Jag gillar det att alla känner varandra
Men nu börjar det bli problem, när folk börjat invandra
Men dom kan man inte klandra
Dom får bara göra sig beredda att vandra
Samma väg som vi alla gjort
Järlåsa är ingen vanlig tätort.

/Erik H.


Är så trött att jag tvivlar på om jag verkligen är vaken. Men måste fixa grejer innan min utbytesstudent anländer, han kommer imorgon klockan halv 5! Ska bli sjukt kul att träffa honom efter alla MSN-konversationer. Idag har jag tränat, börja komma lite i form igen efter uppehållet, skapligt skönt. Men nu ska jag spela Betapet mot Hedvig, alltid kul att vinna..


I'm smokin' blaze with such a haste. Don't mess with me,
I'm angry as a bee, and i know, this is my time,
I'm bitter as a lime. I Just snort a cocaine line,
and chill. Cuz when i see you, I'm starting to feel ill.
So i'm still, the Rhymester.

I'm smokin' blaze with such a haste. Don't mess with me, I'm angry as a bee. And i know, this is my time, I'm bitter as a lime. I just snort a cocaine line, and chill, cuz when i see you i starting too feel ill, so I'm still the best rhymer in hereU


Engelska spottarn, breeeeeeeeeeeeeeeee!



Slaktarklassen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0